Vår?

Idag vaknade jag upp halv 11, åt frukost i lugn och ro, duschade och hör och häpna..jag cyklade till skolan!...med skinnjacka dessutom. Helt fantastiskt skönt var det. Det var till och med så att jag längtade till att sluta för dagen i skolan så jag kunde cykla hem.

Cyklade även till och från dansen, duktigt! Mamma tjatar jämt om att jag ska blogga, då svarar jag alltid men jag har ju inte tid. Då säger hon, men det är ju bara att ta ett kort med mobilen och ladda upp, så gör jag "titta idag har jag cyklat till skolan". Jag svarar med att, men det är inte kul, varför ska jag blogga om något onödigt? Jahop sa mamma då.

Så nej mamma, det blir ingen bild på cykeln i det här inlägget heller.

På tal om någor helt annat så hade jag helt glömt bort att jag har studiedag imorgon. Förstår ni glädjen av att tro att man ska spendera tisdagen i skolan men inser att man har hela dagen fri att göra vad man vill på?!

Imorgon ska jag iallafall övningsköra, träna på gymmet och plugga såklart!




Lite fagra cam bilder.

/ Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0