Tandinflammation

I fredags vaknade jag upp med sjukt ont i i hela typ vänstra kinden. I dag vaknade jag upp ännu värre med en svullnad som var dubbelt så stor och det gjorde ap ont. Ringde till mammsen och hon fick boka akuttid hos tandläkaren. När jag väl var där så sa de att jag hade tandinflmmation och de var tvunga att typ rengöra med en koksaltlösning med en nålgrej. Tandläkaren sa att det skulle göra ont. People...jag kan bara säga att jag tjöt av smärta. Tårarna bara rann. Så jag fick pencilin och en salva iallafall. Känner mig  halvt död i vänstra delen av ansiktet..nice va?

Här får ni världens snyggaste bild...eller? Ni kanske ser att vänstra kinden e svullen..

Och så tar vi en snygg bild för att gottgöra! (Hehehe)

/ Jossan





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0