fredag fredag fredag

Fredag! Wehoo vad skönt.
Slutade vid halv 12 idag också så det var ju också riktigt skönt, dock hade jag ett italienska prov på morgonen med det var rätt lätt faktiskt.

Vid halv tre ska jag till optikern och beställa glasögon och linser, har nämligen rätt dålig syn och har haft det ett tag. Det börjar bli ganska jobbigt att anstränga sig varje gång jag inte ser något. Är nämligen närsynt (ser dåligt på långt håll). Vid kl fem sen har jag dansträning och ikväll blir det tjejkväll med brudar!

Mycket att göra idag..

Jag just nu. Vad gör jag med fingret? mysterium..

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du trycker på tutten daah :D

2011-10-21 @ 20:12:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0