yesterday

Igår (tisdag) var en händelserik dag. Först skola och sånt där, sen gick jag och mamma till optikern för ett återbesök. Jag var nämligen där förra veckan och fick mina linser så jag skulle gå tillbaka för att se om allt gått bra och så, vilket det har gjort. Efter det var det dags för ett slappt danspass innan danstävlingen imorgon! När jag kom hem väntade min nya iphone 4s på mig som mamma och jag hämtade innan optikern...wehow.

Nu sitter jag hemma, slutade tidigt idag. Jag väntar på Jim som ska komma till stan så vi kan köpa skal till mobilen och kolla in bikboks rea. Sen väntar återigen ett vanligt danspass!


Linser

iphone 4s

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0