onsdag

Åååh gud vilken jobbig onsdag! Är sjuuuukt trött i hela kroppen. Började nämligen dagen med att cykla i stormen(typ) till skolan, har bland annat en jobbig idrottslektion för att sedan cykla till folkunga och hem igen. Hemma äter jag lite och cyklar sedan igeeeen till forumteatern där dansuppvisning stod på schemat. Där var man tvungen att ta hand om en miljon barn och sedan hinna med att dansa såklart! Ah vilken dag..imorgon ser det likadantut.

Men det är roligt att dansa iallafall! Hehe..



Åh vad jag längtar till sommar!

Btw så har jag tänkt att bloggen kommer att "bli som vanlig" igen typ efter nyår. Förut uppdaterade vi jämt och roliga saker. Så efter nyår kommer en ny bloggdesign och vi/jag kommer att blogga lite mer roligt! wehoow

/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0