Fråga

Fick en fråga om mitt tandsmycke, tandsten eller vad man kan kalla det.

Jo det är så här:
Jag vet inte om man kan köpa det någon stans.
Men jag gjorde min utomlands hos en tandläkare (fastklistrad, alltså inte borrad som många tror, vet inte änns om man kan borra dit tandsmycken) och har haft den i snart 5 eller 6 år, vet inte exakt.
Min kosta bara 20 mark och det är 100 kr, en bagatell och den skulle bara hållit i en månad men nae. I Sverige kostar det från 500 kr upp till 800 kr att göra det hos tandläkaren, tror jag. Så var priserna för 5-6 år sen, allt kan ju ha förändrats.

Aah vet inte vad jag ska svara mer... Men hoppas att du har fått svar på din fråga.

/Adriana

Kommentarer
Postat av: A

Tack för svaret och tack för att du tog din tid att svara!:)

2011-03-06 @ 16:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0