tisdag...

Idag vaknade jag upp hos min p-vän, gick till skolan och efter det var de dags för det stora vattenkriget i Linköping! Några från big brother vad där och alla slängde vatten på alla. Det va nice! Men nu är jag helt slut i kroppen..
Men jag får inte slappa allt för mycket för jag måste packa och fixa musik till mobilen o.s.v., för 06.50 på torsdag morgon lyfter planet från göteborg som ska ta min mamma och mig till KRETA! Ska bli as skönt faktiskt, dock så missar jag första sommaravslutningen.
Jag ska vara där i en vecka, och 1 Juli så bilar jag ner till Bosnien med Adrianas mamma och hennes kille (kanske Adriana också)..Ska vara där i cirka 4 veckor..Ungefär så ser min sommar ut, och självklart massor annat roligt.
Men nu ska jag föra över musik till mobilen, börja kolla vad jag ska ha med mig, för imorgon kl 2 på natten åker jag!
Bild efter dagens vattenkrig..kolla leran på mina ben.Sexigt.
/ JOssan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0