mina parfymer

Något ni kanske inte vet är att jag totalt ääääääälskar parfymer...typ det bästa som finns, jag älskar att lukta gott och såklart när andra luktar gott också, absolut killar! Dock snålar killar så jävla mycket med parfym..brukar alltid lukta när det går förbi en snygg kille, bli så jävla besviken om han inte luktar gott, haha. Förfan nu killar, tryck på lite parre!

Nuförtiden har "Britney Spears - midnight fantasy" blivit den doft som är min, haha. Brukar ha den. Har faktist fått ganska mycket komplimanger för den! Köpte den o somras när jag kom hem från Bosnien, fick en ny i julklapp eftersom att min redan håller på att ta slut!


Den mörkblåa är en av mina favoriter, midnight fantasy!

Det märks att jag gillar DKNY. Hade det mellanstora äpplet med silvrigt lock först, dock tog den slut efter en mycket lång tid, så jag fick även den i julklapp! Tiden som gick från när den parfymen tog slut tills jag fick den nya så fick jag de resterande parfymerna, haha. Också en favorit, doftar jätte fräscht!

Parfymer som jag köpte i Bosnien i somras..den ena till vänster gillade Adriana så mycket så hon tog typ slut på den, haha. Den andra har en väldigt speciell doft, kan inte förklara..det räcker med ett sprut och så sitter den i hela dagen och verkligen doftar!

Paris Hiltons parfymer underskattade jag alltid förut (kan man säga så?), men en tjej i min förra skola hade alltid på sig den, jag blev kär direkt. Escadan fick jag av pappa i början av sommaren, älskar dne fortfarande! Har även fått mycket komplimanger från den! Den svarta parfymen köpte jag ju i tisdags.

Här är bara några random..riktigt gamla alltså! Den i mitten luktar liten-mini-Adriana..haha.

Såklart man sparar alla kartonger, haha...
 / Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0