måndag

Måndag måndag, älskar dig så! Du och jag föralltid baby. INTE. Tyvärr kommer det ju vara vi två föralltid även fast vårt förhållande inte riktigt funkar, jag är för trött på dig. Men som i varje förhållande måste man kämpa.

Herregud, jag skrev nyss att en veckodag va som ett förhållande. Så ja, jag fick ytterst lite sömn inatt, och är sjukt trött. Men det ska väll funka!

Idag gick jag iallafall till skolan i 5+ grader, kändes skönt. Dock var ju inte den gigantiska väskan med 20 skolböcker lika skön, men det funkade. Slutade runt 14.20, fixade lite med mitt stulna lånekort (ja, inte bara baxare i skäggetorp tydligen). Sedan gick jag hem, sov någon timma. Gå till bussen, missa den precis, sprang längs bussen medans den åkte iväg. Fick gå till dansen. Flicka försvunnen i det flera våningar stora huset där danslokalen är..arga föräldrar. Död på danspasset. Gå hem igen, bussen skulle komma om 15 min.

Och nu mina vänner sitter jag och har precis gjort en jobbig jävla matteläxa. Har bara historian kvar. SEN SKA JAG SOVA! (just ja, duschade och åt däremellan med)..(måste btw föna håret, fixa kläder tills imorgon, packa o.s.v)


/ jossan



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0