'





Jag vill tipsa om världens godaste parfym, asså hur bra och goda parfymer det än finns så kan ingen slå Hypnose..
Så tjejer om ni vill lukta gott och jag menar det grovt gott, så kan jag rekommendera Hypnose och tro mig den hypnotiserar verkligen killarna.. haha

Jag Älskar den!!! och den luktar så Adriana, men det som är så bra med Hypnose är att lukten håller i sig jätte länge och den är inte som de flesta goda parfymer som bara luktar i en, två timmar.. visst det finns flera parfymer som håller i sig länge och Hypnose är en av alla dom.
Den luktar helt underbart och det går inte att beskriva den underbara doften.

Nr.1 på topplistan!



Mycket love till den här parfymen.

/Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0