mycket bosnien nu

Nu har Jossan bloggat så mycket om Bosnien och ja vi har mycket minnen därifrån som vi har upplevt tre somrar tillsammans så om man skulle vilja försöka berätta allt så skulle det nog ta ett bra tag och man skulle ändå inte kunna berätta allt, men aja ni vet säkert hur det är.

När det ändå är snack om Bosnien så kom jag på att jag inte bloggat om att jag ska åka ner i april, asså gud vad jag längtar.. Vill verkligen åka ner och träffa alla..

Jag åker dit den 14 april efter skolan ( ja det är en torsdag så jag måste ta ledigt på fredagen, men det gör inget,hehe ) och så tar jag flyget från Göteborg till Belgrad och det lilla läskiga är att jag åker själv, asså SJÄLV! Lite panik får jag nu bara på tanken, men jag klarar det. Har ju lixom flugit med Jossan en gång och så mellan landade vi, så om vi klarade det så klarar jag nog det här..
Där kommer jag att vara i 10 dagar och den 24 april blir det hem färd till Sverige igen. Jag ska försöka blogga när jag är där, i alla fall några gånger om jag änns hinner det, men hoppas det, vill ju att Jossan ska se hur kul jag har det ( höhö )...

Nu är det bara att vänta i 69 dagar...


Ååh Radisa och Jag...


Åh Bojana, gud vad jag saknar henne..

/
Adriana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0