best memories

Satt i bilen förut och tänkte på massor roliga minnen från sommaren 2010.

När jag och en kille åkte runt lite överallt på kvällen och han bli stoppad av polisen...men slipper böter pg.a sitt namn..

När jag och Adriana blev hemskjutsade av olika killar..

När jag blev deprimerad sista utekvällen och blev jätte full och skämmde ut mig totalt..

När jag, Adriana, hennes mamma och hennes kusin tog varsinn drink och blev fulla och garvade hela natten...

När en polis TOTALT flörtade med Adrianas mamma...

När vi va och badade så spionerade jag på Adriana och hennes kille medans jag solade..

När det var skumparty och vi blev totalt dränkta av skum...


Ååååh, finns massor jag tänker på..gaaah..

En torsdagskväll i Topola där vi dansade loss. Först var jag ensam med Bojana (nr.3 från vänster), hennes bror Bojan och deras kusin Goran..

...Bojan och jag samma kväll. Senare kom Adriana, hennes kille och hans svenska kusin Nina!

/Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du flytande bosniska? syftar på "jossan"

2011-02-05 @ 19:58:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0