yesterday-my birthday

Okej...ska försöka att förklara om igår så gott det går.

Jag fick skjuts av mami till Adriana i Johannelund dårå..när dörren öppnades står där 2 tjejer med bara bh,svarta shorts och rosett i håret..samtidigt som de sjöng jag må hon leva dansade dom en.."fin" dans för mig.
Jag var genast tvungen att ta av mig till endast bh och shorts jag med.

Därefter serverades det tacos som de själva hade gjort...(just ja, hela lägenheten var mörk och med massor ljus).
Vi vart så mätta efter maten så då fick körde jag present jakt. Vi gick till ett rum och då sa dom tutt-höj, kuk-höjd eller sexigatår-höjd...alltså på vilken höjd presenten var gömd...mycket roligt, haha.

Efter det var det dags för efterrätten...kladdkaka med glass!
Efter det körde vi "sätta snoppen på Mr. Sexy"..ungefär som "sätta knorren på grisen"..fast en snopp då alltså.

Sedan satte vi oss, käka godis och kolla på en film jag hade gjort till Adriana när hon fyllde år och bara snacka..


Givetvis nämnde jag inte exakt vad som hände..men i stora drag...och..det blir inte så många bilder då eftersom att vi var halvnakna på hälften av dem...hehe.
Självklart tog vi med min nya kamera!


Provade kameran lite innan såklart..

tacos..

ungefär så här kunde det se ut..

lite presenter..dom hade ju öven köpt all mat, ballonger, efterrätt, godis o.s.v..tvålen och munsköljen var skämt btw xD

kladdkaka!...med glass till såklart!

Mr. Sexy med den flyttbara snoppen..

såhär fint satte jag den...hade såklart ögonbindel så såg inte ett skit.


Det får räcka med bilder...dom andra får ni fan inte se asså..haha..

/ JOssan

Kommentarer
Postat av: A

hahahahah fy fan mr sexy är kvar i mitt rum, undra vad mamma säger när hon kommer hem XD hahahaaha hon kommer nog bara gilla han ;)

2010-09-25 @ 18:16:17
URL: http://jossanadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0