today

Nemen godkväll!
Provet idag gick helt okej faktist, kunde gått bättre känner jag, men allt som allt är jag nöjd!
Efter skolan åkte jag hem tog det lugnt, har nämligen blivit vrål förkyld! Iget kul alls, vet inte hur mycket jag har nyst idag! Var ju sjuk typ nyss också, inte bra det här asså.
Iallafall senare gick jag och mamma till stan i spöregnet. Det vart ett par snygga boots till mig i födelsedagspresent från min morbror, fast jag var med och köpte dom. Ska få öppna paketet imorgon när vi åker till mormor för jag kan inte hålla mig, hihi.

Just ja! Är fortfarande aaaas glad över att ha fått tillbaka min dator, det bästa var ju att det inte kostade något alls att laga den, då de gick på försäkringen. Annars hade det nog inte varit en så rolig summa, hehe.






Lite bilder av sommaren, kommer video snart!
Har sjukt mycket bilder asså, har inte alla, och har inte ens lagt upp alla på facebook än...

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: A

gaaah jag ser ut som största tjockisen på bilden :O

2010-09-17 @ 22:46:47
URL: http://jossanadriana.blogg.se/
Postat av: Anonym

var har du köpt dom svarta shortsen på sista bilden?:)

2010-09-18 @ 19:03:50
Postat av: Anonym

sv anonym : Det är Adrianas som är köpta på Åhlens! :)



/ J

2010-09-19 @ 15:55:25
URL: http://jossanadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0