the last airbender

Ikväll ska brudarna och jag gå på bio, vi ska se the last airbender. Asså ni fattar nog inte hur mycket jag och Adriana har längtat efter det här. Filmen finns även som tecknad serie också som brukar gå på nickelodeon som jag och Adriana alltid brukade titta på förut. Jag är seriös asså, det är skitbra. Så dom har utgått ifrån "barnserien" och gjort en  "äkta" film av det. GAAAAH, jag och Adriana kommer vara helt inne i filmen...
Här är trailern..



Det handlar iallafall i stora drag om de 4 elementen och typ "krigen" mellan dem. Alltså det finns en del folk med eld som element och en del folk med typ vatten som element o.s.v. Och det ahr alltid funnits en avatar. Men den här avataren är ett barn som endast kan behärska luften. Så han måste lära sig att behärska alla elementen för att rädda det goda folket från det onda folket(eldfolket).

HAHAHAH låter som värsta tönten. Men tro mig, om man sett serien så blir man mycket mer insatt.

Kommentarer
Postat av: Jocke J

Jag håller med :P Serien är på ett sätt fängslande :P men jag blev lite besviken på filmen. Dom borde lagt ner mer tid på den för att öka effekterna. Och på vissa ställen verkade som dom ändrade storyn. (Y)

2010-11-09 @ 00:12:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0