last night




Mer bilder på min facebook!

Ah kvällen igår då..när vi kom runt 9 var det typ 9 stycken killar där endast. Vafan tänkte vi. Sen runt 10 så började allt folk att ramla in. Lokalen var typ överfull med massor Katedralare, fast även folk från andra skolor. Även fast det bara skulle vara typ min klass och två klasser till. Aja, iallafall precis när det var skitkul kommer några med inget liv och förstör festen. Typ kastar ägg, jagar folk och typ försökte att förstöra en glasruta. Det var skitnära att några skulle ringa polisen. Men istället så drog alla hem. Så ni killar som förstörde, Tack!

Ae nu ska jag sätta på mig något varmt för att sedan dra mig till stan för en fika!

/ JOssan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0