YYEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSS

FAN VET NI HUR GLAD JAG ÄR?!

Jag ska titta på den nya Harry Potter filmen på premiärdagen (onsdag).

Jag har aldrig berättat det men jag total älskar Harry Potter filmerna, de är dom bästa filmerna som finns tycker jag, haha. Asså kan inte förklara hur glad jag är, vet ni hur länge jag väntat på den här filmen?

Eftersom att Adriana och Makki inte fattar något av Harry Potter så bestämde vi för länge sen att ha Harry Potter marathon där jag ska förklara allt, haha..är sjukt insatt! Kan ligga och kolla på film efter film..

Fattar ni nu varför jag inte berättat det här? Jag låter som en tönt...

AEEEE VAD GLAD JAG ÄR!

/ jOSSAN

Kommentarer
Postat av: michelito

va är harry potter för nåt?

2010-11-14 @ 21:01:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0