Tjosan skolan (school talk)

Ligger nu här i sängen. Ah, skönt.
Skriver lite school talk som jag måste få dela med mig eller klaga över,haha. Ne men många i klassen läser ju lixom bloggen så dom måste få höra(haha)

Efter att Oskar hade gått så satte jag igång att plugga. (No prov + tyska läxa imorgon). Asså det är så sjuukt mycket som händer nu. Både jobbiga och roliga saker.

3 rapporter,spexfoto,cupolendans,matteprov,bokrecension, få reda på svenska nationella,skoltröjorna kommer. Okej skoltröjorna är inte en börda direkt men. Just ja jag är ansvarig eller vad man ska säga så jag fick en gratis tröja.Wohow.
Ae känner att jag är lite flummig. Ska sluta skriva.

Just ja innan jag avslutar så måste jag skriva min smarta idé jag kommit på. Kolla jag åker buss i en halvtimme till skolan. En halvtimme till att plugga?!Att man inte tänkt på det förut.

Ae, nu räckere...

/ flummig jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0