Svar till Jossan

Jossan är så avundsjuk att jag får åka hiss till min tvättstuga och hon får gå till sin... men tyvärr gumman
hahhaha
och jossan glöm inte att jag har en egen tvättmaskin och torktummlare som ligger i källaren som vi tyvärr ska sälja.. kommer att sakna dom och alla minnen vi har haft..*snyft* mycket roligare än med dig..

HAHA!!!
 och jossan jag kommer säga till lärarna i skolan att du mobbar mig...imorgon*garv*


Här får du en Simba röv för att visa hur mycket jag bryr mig


och en till

och en till

och en gullig mördarblick för att han gillade dig så mycket...


haha nee nu måste jag gå och sova och bli normal igen.. inte lätt att va dum i huvudet.. men god natt
igen
/Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0