Städ time

Just det har inte berättat så mycket om vår nya lägenhet när vi flytta.
Kan göra det nu för dom som bryr sig. Haha.

Min mamma, jag, min bror och mammas sambo flyttade i december. Vi bor nu precis vid stångån, mittemot sporthallen, nära till stan, perfekt! Lägenheten/radhuset ligger på 154 kvm. Det är både uppe och övervåning. Eller svårt att förklara. Haha man kommer in och då får man välja om man ska gå upp eller ner. Mitt rum är rätt så stor och ligger där nere. Mitt favorit rum i lägenheten är min garderob, haha.

Iallafall, vår gamla grannar kommer ikväll på "fest" så måste städa rummet och garderoben. Den renliga josephine är borta kan jag ju säga. Glas, klläder och dammråttor pryder rummet kan jag säga. Usch.
Ae nu ska jag ta tag i det här!


ser inte så stökigt ut, men..det äre.

svårt att ta kort på hela garderoben så fick bli små snuttar på allt. Haha.


Kolla bara byxhögen,,ojämn.Haha. Har massor jeans. Dock hatar
 jag att ha jeans.Usch

lite av skorna, tjocktröjor + lite t-shirts.

lite av byxhögen, lite av skor, lite av klänningar/kjolar och linnen.


shorts+bhar

bikinisar.
Har tvättkorg och krokar det hänger smågrejer på och liten grej som hänger med lådor o.s.v
Orkar inte mer bilder nu. Fan mycket bilder före en garderob j*vel. Haha.
/ jOSSAN

Kommentarer
Postat av: jj

omg kolla alla kläderna !

2010-03-20 @ 16:13:19
URL: http://jjovanovic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0