babycakes

Hemma från Padri nu, jag sa hejdå och så för hon åker ju imorgon. Åh kommer sakna henne.Aja uppdaterar bloggen lite om Adriana medans hon är borta, alltså vart hon är och så. Just ja nu kommer det ju såklart att bli så att jag sköter bloggen i 2 veckor ensam, och sen åker ju jag i typ 5 veckor och då blir det inget bloggande alls för någon. Så sen kommer vi alltså ha "semester" från bloggen, haha. Men vi bloggar som vanligt när vi kommit tillbaka till Sverige, då vi har massor bilder och massor att berätta!
__________________________________
Just ja, gissa vilken parfym jag fick av pappsen idag????? Den jag bloggade om i ett tidigare inlägg, as glad!!!


/ JOssan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0