Adriana

Har smsat lite med Adriana.

Just nu är hon i Tyskland iallafall, tycker så jävla synd om henne nu.. alla som har åkt egenom Tyskland vet att det tar hundra år, jag kommer ihåg första året jag åkte till Bosnien 2008 när vi va i Tyskland.

"Jag" : Åååh är vi klara med Tyskland snart ( uttråkad som fan )
"Adriana" : Ja, vi har snart kommit halvvägs ( Positiv )

Lixom vafan skojar du med mig? Haha as segt i Tyskland. Man åker till dag blir natt eller natt blir dag. Det enda som va bra med Tyskland var att dom hade fräsha toaletter som rengör sigsjälva, haha.

Aja dom ska sova på ett hotell i Tyskland iallafall och sedan ska dom köra vidare imorgon. Jag som känner Adriana jävligt bra vet att hon inte kommer ha tålamod till att sova på ett hotell, om hon kunde skulle hon kört bilen istället för att sova bara för att komma dit snabbare..


/ Jossan som också vill åka till Bosnien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0