school talk

Jahap, har inget att snacka om så tänkte skriva lite om skolan. Haha.
Om du vill läsa så läs. Annars skippa.

Den stora frågan är nu. Vad ska jag välja för gymnasie?
Tänkte först ta stylist på ljunkan. Men sen så helt plötsligt bara, nae jag håller på att tröttna på sånt. Jag skulle bara tröttna efter 3 år.

Och nu har jag kollat runt lite. Och just nu står det mellan Jensen och Katedral. Sam-sam.
Jensen är nystartad och annorlunda, men verkar väldigt bra. Man läser 3 ämnen i taget istället för 16 eller vad det är. Och man går för det mesta halvdagar. Och verkar jävligt nice.

Katedral vet jag inte så mycket om men jag vet iallfall att det är en väldigt bra skola. Lärarna är väldigt duktiga och ser till att man lära sig så mycket som möjligt.

Ska kolla på både jensen och katedral i morgon. 15 februari ska jag välja gymnasie.

/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Hall$teN

REAL, så jag kan hjälpa till med designen i skolan xD

2010-02-02 @ 22:27:16
Postat av: Anonym

sv: ahha lol nej.

2010-02-02 @ 22:48:45
URL: http://jossanadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0