städa garderoben

Igår sent på natten började jag att städa garderoben, den var jätte rörig så det var verkligen dags, dock var dte bara rena kläder på golvet..jag har inte orkat hänga upp dem efter tvätten..

Före:



Efter:


Långärmade,t-shirts och jackor, jag har sorterat dem i färgordning, haha..först blått,lila och grönt, sen beiget, vitt, svart o.s.v

På den här sidan hänger leggings, klänningar, kjolar, linnen och tränings/sovkläder...det är även färgordning här...svart och vitt, vitt, svart, lila,rosa och rött...o.s.v

Jeans och spegelhörna..

Lite av skorna och lite av väskorna...

Nu ska jag leta skridskor, dom ligger i någon kartong...sen vi flyttade..
/Jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0