måndag..eller?

Var tvungen att kolla om det verkligen var måndag idag, man glömer ju bort vilken dag det är nu på lovet...var även tvungen att kolla upp hur "tvungen" stavas, haha. Det ser så fel ut, det kanske är fel? Hm...

Aja, både idag och igår gick jag på stan och shoppade lite, kan visa senare. Jag vet att jag även har lovat att visa julklapparna jag fick, och jag lovar, det kommer!

Men nu ska jag ta på mig träningskläderna, dags för att träna med Marijana!

Liten smygtitt på en julklapp, armbandet!

Varför blir man alltid fulare i cam än i verkligheten?
/jossan


Kommentarer
Postat av: michelino

tvungen stavas så, helt rätt, du har dock stavat glömer fel. hahaha pussssss

2010-12-28 @ 20:44:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0