juklappar


Fint armband.

Kinect till xbox, man är själv kontrollen..vi har redan massor spel..körde danssepelet i ca tre timmar idag, svettigt!

Favorit doften, min gamla är nästan slut. Smyckesträd och ögonskugga.

Brun ögonskugga vart det, det passar mina blåa ögon!

Strumpor, ni som känner mig vet att jag alltid har olika strumpor, haha. Toffifee får jag varje år, tradition.

Laddade hem alla för ett bra tag sen, dock slutade säsong två mitt i och kunde aldrig hitta fortsättningen! Köpte även trean själv sen, hehe..

Fick även parfymen till höger, var min favorit förut, dokc tog den slut och jag köpte aldrig en ny...doftar underbart!

Så jääävla skön morgonrock....mmhhhh...går alltid omkring i morgonrock, så mysigt..

Jätte skön pälsjacka!...

..med snygga skinndetaljer..

..och såklart så fick jag pengar med...tog bilden nyss lite snabbt, därför det vart så...kul....bild...fast har redan spenderat massor,hehe..

Tror det var allt iallafall.

/ jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0