ae nu ger jag för fan upp

Igår gick jag till stan en snabbis och sedan åkte jag till Adriana och sov där, som jag gjorde från torsdag till fredag med.
 Sen idag när jag kom hem tränade jag och har efter det pluggat hela dan. Har inte gett ett skit. Är asförbannad för jag orkar verkligen inte, vill bara ha lov nu. Kan få G på det här jävla provet, för jag har fått de bästa resultaten på alla geografi prov förut, men nu har min hjärna lagt av så orkar inte och vill bara ha lov...

Ska göra sånt jag gillar nu och skita totalt i det där jävla provhelvetet...såklart ska skolan suga ut livet tills det inte går mer, alltså tills på tisdag och har ett prov imorgon som man inte fattar något av för vi har bytt från världshistoriens bästa lärare till världshistoriens tråkigaste/dåligaste..

Ae ska inte skriva ner min ilska mer nu...








Tider med längre hår, ska försöka spara!
/jossan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0