sex sex sex on the beach

Hejsan!

Kom nyss hem, har badat i tinnis med Makki-fakki och mamma, haha.
Vart lite brunare, kommer säkert bli redface sen som vanligt.
Aja ikväll blir det att dra en sväng på stan tror jag, om vi inte hittar på något annat.

På måndag åker Adriana hem från Bosnien( åker bil )..och ja jag ska väll berätta om resan någon gång. Vet inte vart jag ska börja bara, haha finns så mycket att berätta...och bilder kommer när Adriana har kommit hem för hon har massor bilder också!

Aja nu ska jag städa rummet, duscha, klä på mig o.s.v..

hemsk bild.



Dagarna då det va 40-45 grader på dagarna och 30 på kvällarna..alltså död, haha.

/ JOssan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0