Ur våra garderober

Vi tänkte börja köra med en wanna be Kenza grej. Vraje vecka visar vi upp något från våra garderober. kanske ett plagg med mycket minnen eller ett plagg som är as fult helt enkelt!




Tänkte börja visa upp mina första och enda paret jag äger. Lixom jag är 1,76 meter lång. Vafan ska jag med klackskor till?! Inga minnen med dessa skor eftersom att jag aldrig har användt dom!


Färgen är faktist mycket snyggare IRL. Haha.

Och nu visar jag ytterligare ett par skor. Denna gpång visar jag ett par skor med minnen. Jga köpte dom i Bosnien 2008. Alla från Balkan vet ju hur deras kvalité´är, haha. Kolla bara vad slitna dom är! Fake Chanel också, snyggt, haha. Va fan tänkte jag med?



Gud alltså.../ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0