Solbrillor

Tänkte vara så "rolig" att visa min brillor nu när dom snart ska användas igen.

Rosa från h&m, köpte förra året. Jadu, vene vad jag tycker..fula och coola.

Brillor som jag kan anväda någon gång ibland. Alla e rätt fula, haha. Köpte alla dessa runt 2008 kanske ett par från 2009 tror jag, och typ 2 par är från 2007 också, haha alla är inte från 2008.

En av favoriterna. Köpta på lager 157 förra året tror jag det var.

HAHA så jävla snygg!
Mina favorti brillor råkade jag trampa sönder förra året innan jag reste bort i 5 veckor. Har inte hittat några ersättare. Letar förfullt på ett par bra.

Visste inte vad jag skulle blogga om så fick bli ett sånt här inlägg.
/ JKossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0