Now you'r gone, it's like a echo in my head

Vad ska man säga om denna dag?
Jo, nationella i matte, gick ganska bra tror jag. Bättre än förra delen iallafall. Nästa vecka är det ju nationella i sitt språk. Alltså tyska. Jadu, tyska tyska tyska. Får se hur det går. Asså skriftligt går det rätt bra, får vg och vg+ på prov och sånt där. MEN, muntligt går det inte. Asså det är som orden försvinner lixom.

Veckan efter det är det nationella i No. I vårt fall Kemi. Har VG nu så måste få det på nationella för att vara 100 på att jag behåller mitt betyg. Jaja nog om betyg nu.

Imorgon är det Fredag, skönt!

Just jaaaa!! Åt mat idag, PANIK. Är ju tvungen på hemkunskapen. Jag som ville äta något gott som premiär, men nej nej. Nu var man tvungen att göra fisk. Vi har kockduell, alltså att den ena i paret får laga mat och den andra gör teoretiskt skit.

Äh, kolla vad mycket text för det där, ingenting jag hade att säga. Bara massa skit..Radera text? Eller publicera?
Skitsamma ni får genomlida.


HAHAHA. Erkänn snygg. Var trött och sliten. Var tvungen att prova den. Det är ju lixom en..häst..noshärning..? Vad fan heter dom dära? Kommer inte på...

/ Jossaaaaan som ska zzZzzzZzz

Kommentarer
Postat av: aida

vart fan hitta du den?!! :O btw så heter det unicorn på engelska.. svenska minns ja inte hm..

2010-04-23 @ 19:56:59
URL: http://aidalazarian.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0