Gammalt inlägg

Gammalt inlägg:

Vad ska jag säga?
Min mobil..min mobil...mina mobiler.

Dom tre senaste mobilerna
*Snodd
*Ramla ur fickan och displayen gick sönder
*Hade mobilen i fickan och slog en bil dörr på fickan, vad händer. Displayen går sönder så kan int ens sätta på den eller något.

*Min dator gick sönder nyligen, har jag tur?

Allt känns kul...
Aja tagga nu..fest..wohow jag är så sugen...inte.

__________________________________________________________________________________________

Okej alla säger att jag är klumpig, men neeeeej. Kolla bara..jag föddes för fan med otur?!

Ne men det händer små klumpiga grejer för mig varje dag. Medans dom som inte är klumpiga händer det sällan men stoora grejer. Lika stor skada lixom.


/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0