Diet

Okej nu tänkte jag berätta min diet som jag började med i söndags.

Det går alltså ut på att jag äter "baars" istället för mat. I en sånhär baar finns det från 200-250 kalorier, och jag brukar äta crika 3 stycken på 1 dag. Det blir alltså runt 600-750 kalorier på en dag. Kalorier i snitt hos en kvinna/ bör ligga på 1800 kalorier, detta beror ju självklart på hur mycket man äter och hur mycket man väger o.s.v.

Iallafall eftersom att man tar in mindre kalorier än vanligt går man självklart ner i vikt. Den här dieten är inte bra om du tränar mycket eftersom du inte äter någon mat överhuvudtaget.

Varför gör jag do denna dieten?
Jo, egentligen bryr jag mig inte om siffran på vågen så mycket, det är mest hur jag ser ut. Jag vet och ser att jag har gått upp ett par kilo sen i sommras och vill självklart gå ner lite igen. Visst jag kunde träna, men det tar så lång tid och jag har inget tålamod för det, och jag har ju gjort den tidigare och vet att den funkar.

Får bara se hur länge jag står ut. Dom första dagarna är värst!
Godis och sånt kommer jag inte heller längta efter för att jag har inte ätit godis, chips o.s.v sen i december.

Nutrillett. Finns massa "smoothies" och sånt i samma "dietmärke" som man kan köpa ifall man vill variera sig.

Choklad tänker ni, fy helvete tänker jag! Man blir lite trött på dom. Det finns dock massa smaker att köpa!

Pjuh...om ni inte läste allt är det okej, Det vart långt. Haha
/ Jossan

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej:)

äter du bara dem där bars ingen mat alls?;)

2010-04-13 @ 19:58:11
Postat av: Anonym

Sv: Ja det gör jag, för att få bäst effekt. Man kan byta ut kanske vi säger lunchen till en baar och äta vanlig frukost och middag om man vill, men det hjälper inte lika mycket :P

2010-04-13 @ 20:26:48
URL: http://jossanadriana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0