visste ni att......

Visste ni att jag och Jossan har varit utomlands tillsammans?
Jag har lite svårt att tro på det själv, men det är sant.
Den här sommaren och den förra sommaren åkte vi till Bosnien. Det har varit en riktig upplevelse för oss båda. Vi har också träffat nya människor och besökt nya platser. För er som inte vet så bor min mormor och morfar där så jag har åkt ner dit varje sommar i mitt liv, men förra sommaren och den här sommaren har varit så underbar och det tror jag att Jossan också tycker.

Här kommer det lite bilder..... enjoy



sommaren 08



sommaren 09


/Adriana

Kommentarer
Postat av: Laila♥

Tror du att vissa personer är födda i tur eller otur? =)

2009-09-06 @ 19:09:37
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0