tjulliluuuuu

Ajde h*****, ajde jebem ti majku...

hoho

Ja nu ligger jag och makki fakki i min mammas säng igen, hihi
Idag så va vi på stan med Jossan och jag tycker att det har blivit mycket shopping nu dom senaste dagarna...

Jossan och jag sa att vi skulle göra en ny sak idag i bloggen, men eftersom att Jossan är hos Aida och jag inte har det som behövs, så kommer ni tyvärr inte få reda på det idag, sorrry puddingar!!!

Oooh jag är lite extra glad ikväll :D jag snacka med en kille som jag träffade i sommras och mmmm han har världens finaste leende, I'm so happy, I'm so glad that I met you on the "bar" Continium


Jossan och jag i Continium fast dock på dagan..


HAHAAAAA jag på väg hem en kväll från Continium, hahahha fan vad jobbig jag är..
Varför jag tar den här bilden är för att den väcker minnen om han x) hoho

See you later...

God natt också..

/Adriana

Kommentarer
Postat av: MONDAYTOSUNDAY

härliga bilder ;) och den sista var ju, spontan;) ahha

2009-10-30 @ 10:56:52
URL: http://mondaytosunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0