Lindex porr

Måste bara skriva av mig det här asså.
När jag går och kollar i affärerna blir jag glad men samtidigt  mår jag dåligt.
När fan blev sverige modemedvetna?
Okej det har alltid varit endel affärer som verkligen följer modet.Dom vanliga affärerna. Typ bikbok.

Men helt plötsligt, så går man in i värsta (forna) kärringbutiken.
Man blir ju chockad!
Lindex har ju värsta hotstuffen ju!

Inte undra på att mormor har börjat klä sig flashigt.
Nu vet jag varför.
Dom har verkligen börjat inrikta sig till yngra målgrupper.
Mer lindex åt folket!

Lindex Shop Online - Linne
lack matrial??
Lindex Shop Online - Topp
kan va snyggt om man bär det rätt.
Lindex Shop Online - Cardigan
Synliga dragkedjor och knappar..grr
Lindex Shop Online - Armband
Nitar is the shiiit!
Lindex Shop Online - Halsband
Kedjor kedjor kedjor

Seriöst om min mormor ska ha på sig det här blir jag fan orolig..
/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0