hos makki fakki

Ja nu sitter jag här vid Marijanas tråkiga dator, heheh
Som ni nog vet nu så ska jag på fjortisfest och lixom jag diggar det inte så mcket men Marijana ville att vi skulle gå så lixom vad ska man göra för att få en kompis att må bra och för att ha kul, hahhaha
Ska bara säga att Jossan också skulle gå men hon ångra sig...
Men jag ska gå och sminka mig måste ju lixom passa in bland alla fjortisar... Marijana gjorde det precis så nu är det min tur,heeheh
Kommer bilder, hoppas jag om jag tar nåra, men det får jag ju ta och göra så ni kan se hur kul vi hade det eller hur tråkigt vi hade.. man vet ju inte lixom

söta makki fakki

Makki och jag i sommras


/Adriana


Kommentarer
Postat av: Anonym

samma här :)

ha en bra kväll!

2009-10-16 @ 19:27:58
URL: http://pernillaelisabeth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0