äntligen

Så hos mamma nu så det betyder att jag kan uppdatera...

Något jag kom på nyss va att jag och Jossan inte har gjort "nott ok" på länge, men det är så att vi inte kan det för allt fanns på Jossans dator som har dött och det va ju lite dumt att vi inte skicka över det på min dator, men ,men så fort vi fixar allt igen så kommer det komma upp igen och roligare uppdateringar..
Jossan måste tyvärr köpa en ny dator... inte så kul, men vi får hoppas att det sker snart.

Och så ska jag lova att det kommer massor vidiosar som vi har spelat in under praoen, vi skulle kunna fixa dom nu med men det går inte på min dator... hahah det är alltid något som inte går, men så är det... tyvärr

Aah jag och Jossan har en till prao vecka sen är det skola igen.
Man blir jätte trött nu när man praoar så man har ju inte så mycket tid att sitta vid datorn... Så det blir mindre uppdateringar den här veckan också..



******** Ni behöver inte läsa allt om ni inte orkar, det blev lite för mycket text men lite information skadar aldrig...

GODNATT

/Adriana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0