åhh

Nu har jag packat färdigt och snart ska jag dra till pappa, orkar inte och jag kommer säkert inte kunna uppdatera på hela veckan, för jag har data förbjud fortfarande, tror jag.....hmm
Men Jossan kan ju alltid uppdatera.

Ska ba säga att det är så rörigt här hemma, flyttar snart...

och ja just det jossan och jag bråka idag så hon slog mig

sexig

Ja nu får man gå runt med en sån här sexig läpp i några dagar då.. haha
Och nej vi bråka inte hon bara slog tll mig för att hon kännde för det eller va det så?

Jossan vad påminner dom här bilderna om? och om jag säger nycklar? hahaha

Men nu måste jag jalla och fortsätta packa, så mamma inte blir arg.. poss poss

/Adriana


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0