Naglar

Ligger här i sängen och målar lite naglar.
innan:

Vanlig fransk manikyr med blommor på ringfingret och tummen.
(syns inte)


Vad ska man göra nu då?



när jag va i Bosnien köpte jag massor diamanter man kan lägga på naglarna. Där kostar dom 10:-/st
Medans här i Sverige kostar en som är hälften så stor 80:-

iallafall..Antingen så fräshar jag till den franska manikyren eller så kör jag på något som syns,typ chock-rosa.

______________________________________________________________________________________

Resultat:

Fransk manikyr med silver under det vita(syns inte)

(Jag vet, visst är jag snygg x) )

okej inte så roligt inlägg, men dte är ju iallafall något, haha.
/ Jossan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0